تدوین ساختار عاملی مقیاس وانمودگرایی تحصیلی بین دانشجویان پرستاری

فرزانه فدوی؛ فرزاد زندی؛ هوشنگ جدیدی

دوره 12، شماره 48 ، تیر 1401، ، صفحه 53-75

https://doi.org/10.22054/jem.2023.62480.2204

چکیده
  هدف پژوهش تدوین و بررسی ساختار عاملی مقیاس وانمودگرایی تحصیلی بین دانشجویان پرستاری بود. لذا تحقیق همبستگی، از نوع تحقیقات توصیفی بوده و جامعه آماری شامل دانشجویان پرستاری دانشگاه علوم پزشکی استان کردستان بود. برای انتخاب نمونه از روش نمونه‌گیری تصادفی ساده استفاده گردید. بر اساس نرم‌افزار G*power حجم نمونه‌ای به‌اندازه ۲۲0 نفر از ...  بیشتر